Wednesday 2 April 2014

Comicdom Con Athens 2014 GREEK post!




























Πω πω ειναι σε 2 ημερες! O_O
Ας αρχισουμε λοιπον απο το μεγαλο θεμα, δεν θα ειμαι σε καποιο τραπεζι φετος αλλα θα εχω signings καθε μερα στο περιπτερο τηςComicdom Press.
Οποτε θα με βρειτε εκει λοιπον για τουλαχιστον 2 ωρες την ημερα μετα απο τα παιδικα workshops. Θα εχω μαζι μου οτι αντιτυπα του Amala's Blade vol.1 εχω τωρα που πρεπει να ειναι 8 και 2-3 Spider-man τομακια, οποιος θελει ενα απο αυτα μπορει να μου αφησει comment εδω ή να μου στειλει μηνυμα αλλιως οποιος προλαβει! Επισης θα εχω μαζι μου original σελιδες για να δει ή αγορασει καποιος, prints (amala's blade και διαφορα αλλα) και θα κανω κατα παραγγελια σχεδια, οχι πολλα ομως, 5-6 το πολυ κατα την διαρκεια του con (για πληροφοριες ρωτηστε με μεσω μηνυματος).
Οταν δεν ειμαι στα παρακατω events τοτε παιζει να ειμαι στην εισοδο της Ενωσης να στοιχειωνω κοσμο.

Thanks!
και τα λεμε εκει!!!!

Παρασκευη:
11:00-13:00 ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
13:00-14:00 signing στο περιπτερο της Comicdom Press.
18:00-20:00 signing στο περιπτερο της Comicdom Press.

Σαββατο:
14.00-16.00 Παιδικο Workshop βασισμενο στην ταινια ΦΙΝΕΑΣ ΚΑΙ ΦΕΡΜΠ
18:00-20:00 signing στο περιπτερο της Comicdom Press.

Κυριακη:
10.00-12.00 ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
13.00-15.00 ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
15:00-17:00 signing στο περιπτερο της Comicdom Press.
18:00-20:00 ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ COMICS – Θέατρο

No comments: